Working at Grup Becier

Do you want to work with us? Becier Group is looking for personnel for its different areas, who want to be part of the change and improvements to the projects we lead.

We know that it is necessary to have the best team to give the best service. We are a family business that seeks to enable everyone to develop their work by achieving continuous improvement.

JOB OFFERS

TÈCNIC/A COMPTABLE

GRUP BECIER busca incorporar a l’equip d’Administració i Comptabilitat una persona proactiva i amb coneixements sòlids en l’àrea comptable.

Les seves tasques són:

  • Registrar i gestionar els assentaments comptables
  • Control i anàlisi de les despeses operatives del GRUP
  • Gestió de tresoreria, incloent-hi el seguiment dels pagaments i cobraments
  • Suport en l’elaboració i presentació de declaracions fiscals, assegurant el compliment de la normativa vigent.
  • Rigorositat en la verificació de dades i validació de la informació financera per a garantir la seva precisió.
  • Es valoraran molt positivament aptituds addicionals com la capacitat de treballar en equip, l’atenció al detall i les habilitats de comunicació.

Requisits:

  • Mínim 3 anys d’experiència en comptabilitat i finances, incloent-hi registres comptables i preparació d’informes financers.
  • Molt valorable, experiència prèvia en auditoria.
  • Coneixement i experiència en SAP (Business Central i SAP R3)
  • Domini d’Excel avançat i eines d’office per a l’anàlisi i gestió de dades.
  • Coneixement sòlid de principis i normativa comptable

Oferim:

  • Un entorn de treball dinàmic, on el treball en equip es fonamental
  • Oportunitats de desenvolupament professional
  • Un salari acord amb l’experiència i el perfil del/de la candidat/a
  • Possibilitat de gaudir de les avantatges socials del GRUP

ADMINISTRATIU/VA

BECSOL busca incorporar una persona organitzada, proactiva i amb orientació al client per donar suport a les tasques administratives  de les estacions de servei de REPSOL. Valorarem que pugui aportar millores en els processos administratius.

Requisits:

  • Formació: mínim estudis secundaris, FP o similar.
  • Idiomes: català, castellà, francès
  • Mínim 5 anys d’experiència en administració / comptabilitat
  • Domini d’Excel avançat i eines d’office.
  • Coneixements d’ERP com Navision, SAP o similar
  • Es valorarà molt positivament l’habilitat en l’ús de noves tecnologies per optimitzar tasques quotidianes.
  • Aportarà un valor afegit al candidat l’experiència prèvia en plataformes específics per la gestió operativa de benzineres.

Habilitats:

  • Resolutiu/-va i proactiu/-va, capaç de prendre decisions.
  • Organitzat/-da i precís /-a, combinat amb una actitud flexible davant del canvi.
  • Bones habilitats interpersonals en contexts tant interns com a externs.
  • Neguits per l’ús de les noves tecnologies i la seva aplicació diària.

Oferim:

  • Un entorn de treball dinàmic, on el treball en equip es fonamental
  • Oportunitats de desenvolupament professional
  • Un salari acord amb l’experiència i el perfil del/ de la candidat / -a
  • Possibilitat de gaudir de les avantatges socials del GRUP

Join a great team

Register your CV in the following form to be part of our database to be considered in future selection processes.

logo_gb_text_black
ADDRESS

Av. d'Enclar, 142

Edifici Becier

AD500 Santa Coloma

Principat d'Andorra

SCHEDULE

TELEPHONE ASSISTANCE

Monday to Friday

9 am to 2 pm

3 pm to 6 pm